theAgenda.nl - tips, nieuws, evenementen, locaties, sterren
wat - kies categorie
waar - kies plaats
wanner - kies tijdstip
Uitgaan > Dansen Cultuur > Concert Cultuur > Musicals Cultuur > Klassiek Uitgaan > Film Cultuur > Theater Cultuur > Musea Cultuur Uitgaan > Eten Familie Familie > KinderEvents Doen > Actief Buiten Wegwezen > Hotels Spannend > Erotiek  
Je bent niet ingelogd

..vergeten?






service
Zoek!

Coldplay maakt zich sterk voor het goede doel

Band gebruikt bekendheid 'for the good cause'

14-07-2006 - De Britse Rockband, onder leiding van frontman Chris Martin, verbindt naam en faam aan de Oxfam Fare Trade Organisatie.

Frontman Chris Martin zegt dat de band zijn politieke ideeen niet wil opleggen aan anderen, maar dat de bandleden zich verplicht voelen hun bekendheid te gebruiken om iets te doen voor het goede doel.

Martin: "Als mensen foto's van ons nemen, hebben wij het gevoel dat we dan gelijk ook reclame kunnen maken voor iets waar wij om geven". Martin, 29, heeft het Oxfam campagne logo op zijn linkerhand laten tatoeren.

Coldplay steunt de Oxfam fair trade campagne, die zich verzet tegen de situatie van ontwikkelingslanden op het gebied van handel. De organisatie wil onder meer dat de importheffingen op goederen uit deze landen worden opgeheven.

Door CBS Entertainment

Zie ook:

Person(en)
» Chris Martin

Groep(en)
» Coldplay

< Nieuwsoverzicht

1. NOFX: TheReview
NOFX speelde na 5 jaar eindelijk weer eens in Nederland. Hun nieuwste live album heet 'They've Actually Gotten Worse Live'. Die titel bleek gisteravond in de Melkweg niet terecht.


Coldplay maakt zich sterk voor het goede doel lezersmeningen

Geef je mening!
Om deze functie te gebruiken moet je ingelogd zijn, en lid zijn van theAgenda.nl



Recentelijk toegevoegd
Zeer licht en luchtig interieurHotel Tapperij de PoshoornDisney's The Lion KingBrabants Historisch Informatie Centrum

• Anvil
• De Dijk




 feedback hoek



  home     wat     waar     wanneer     nieuws     zoeken     top&hot     instellingen     adverteren  
© Copyright 2003-2017 theAgenda.nl/HyperLeap